Konsumentvägledning Bromma, Stockholms stad
För dig som bor i Bromma stadsdelsförvaltning.
Konsumentvägledning för dig som är bosatt i Bromma. Vi ger opartisk vägledning i konsumenträttsliga frågor. Vi medlar inte mellan konsument och företag som tycker olika - är i tvist. Konsumentvägledningens uppgift är att ge vägledning om dina rättigheter och skyldigheter som konsument så att du själv kan göra en reklamation av en vara eller tjänst. Vill du anmäla ett företag du är i tvist med? Läs mer på Allmänna reklamationsnämndens webb: www.arn.se
Våra tjänster
- Kan hjälpa till med anmälan till ARN
- Ger konsumenter vägledning i frågor om köp av varor och tjänster
Kontaktuppgifter
Telefon:
08-508 06 100Telefontider: Måndagar klockan 12.00 -16.00
Är du i behov av konsumentvägledning övrig tid kan du kontakta Konsumentverkets vägledare eller någon av konsumentbyråerna nedan.
www.telekomradgivarna.se
www.konsumenternas.se
www.energimarknadsbyran.se
E-postadress:
bromma@idela.nuPostadress:
.
16451 Kista
Bor du i en annan kommun
Ange ort eller gatuadress för att hitta konsumentvägledning i din kommun. Bor du i Stockholms stad anger du stadsdel eller gatuadress.